Griezelen jullie mee?



Het is bijna halloween!


We maken heksensoep in de poppenhoek en leren een liedje van 6 heksen.




In de winkel kan je spinnen en andere insecten kopen voor in de soep.


We spelen een spokenspel.




Met een lichtje zijn we niet bang in het donker dus spelen we met zaklampen in de tent.



We maken zelf pompoenen.



We bouwen spook en heksenhuizen.


Natuurlijk horen spinnen ook bij dit thema.
We geven de spinnen het juiste aantal poten en leren hoe we een spinnenweb moeten tekenen.




We weven een spinnenweb in de kring.









En het spinnetje mocht onder het web kruipen zonder het stuk te maken.


We leerden een versje over heksje Tra la la.

Ik ben heksje Tra la la.
Ik kan goed vliegen, echt echt waar.
Ik vlieg op een tak boven jullie dak.
Soms vlieg ik hoog,
soms vlieg ik laag.
Soms vlieg ik snel,
soms vlieg ik traag.
KRAK
Oei, ik val omlaag.



Onze spoken en pompoenen.....
die kan je komen bewonderen zaterdag op de halloweenfuif.








Op vrijdag speelden we buiten in de zandbak en namen we afscheid va Eliza.
Zij verhuist en gaat na de vakantie naar een andere school.
Wij zullen haar missen en gaven haar alvast een reuzekaart waar we allemaal een kusje voor haar op zette.













Aan iedereen een fijne vakantie!

Na de vakantie werken we rond de herfst.






Reacties